Paczkomaty inPost dostawa za 0 zł w obie strony dla napraw Xiaomi! x
Xiaomi Redmi 5 Plus wymiana wyświetlacza szybki dotyku
CO WCHODZI W SKŁAD USŁUGI ?
  • Demontaż odpowiedniej części
  • Wymiana części na nową
  • Diagnostyka urządzenia po naprawie
  • Wysyłka kurierem do klienta
  • Kontakt z serwisantem
  • Gwarancja 
Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
259,00 
- +
Dodaj do koszyka

Czas realizacji: od 1 do 3 dni pracujących

koszty dostawy

wysoka
jakość
gwarancja
do 2 lat
wieloletnie
doświadczenie
bezpieczeństwo
przesyłki
rabaty
promocje
Masz pytanie? +48 537 520 030
lub wyślij wiadomość: bok@mi-smart.pl
Opis
ROZWIŃ

Oferujemy kompleksową wymianę ekranu w Xiaomi Redmi 5 Plus.

Naprawą tej marki Xiaomi zajmujemy się od kilku lat stąd bardzo dobra znajomość tego ekosystemu.

Dla każdej serii w tym przypadku Xiaomi Redmi 5 Plus umożliwiamy szereg napraw do których używamy najwyższej klasy części zamiennych niczym nie odbiedających od wcześniej stosowanych.

CO WCHODZI W SKŁAD USŁUGI ?

W przypadku wymiany wyświetlacza w modelu Xiaomi Redmi 5 Plus gwarantujemy:

  • idealne odwzorowanie kolorów 
  • wysoką czułość panelu dotykowego 
  • montaż wysokiej klasy zamiennika 
  • bardzo dobre spasowanie części

CZAS NAPRAWY

Zdajemy sobie sprawę, że w obecnych czasach rozstanie z urządzeniem nie jest łatwe dlatego staramy się w jak najkrótszym czasie dokonać naprawy.

Orientacyjne czasy napraw dla różnych usterek:

  • wymiana wyświetlacza / do 3 dni roboczych od otrzymania urządzenia 

Powyższe czasy napraw mogą ulec zmianie w przypadku: nietypowych usterek, braku dostępnych części.
Każdy czas napraw konsultowany jest z klientem oraz przez niego zatwierdzany po oględzinach urządzenia.


DLACZEGO MI-SMART.PL ?

  • kilkuletnie doświadczenie w branży IT (sprzedaż, usługi serwisowe) 
  • właścicielem mi-smart.pl jest firma AMPTECH z Krakowa znana w środowisku IT (sklepy z częściami www.amptech.pl oraz www.klawiatura24.pl)
  • wyróżnia nas indywidualne podejście do klienta - staramy się znaleźć wyjście z każdej sytuacji
  • bierzemy pełną odpowiedzialność za naprawę oraz dostawę
  • udzielamy gwarancji na wykonaną usługę oraz część
  • jesteśmy w stałym kontakcie z klientem
  • jesteśmy elastyczni co do rozwiązań
  • można nas odwiedzić w siedzibie firmy i porozmawiać :)
  • dysponujemy zapleczem z częściami najwyższych jakości
     

REALIZACJA NAPRAWY

Jak tylko urządzenie dotrze do naszego serwisu niezwłocznie informujemy o tym fakcie klienta.
Po analizie usterki ponawiamy kontakt w celu zatwierdzenia prac oraz kosztów naprawy.
Po przeprowadzonej naprawie kontaktujemy się z klientem oraz informujemy o planowanej wysyłce.

Jeśli pojawiły się pytania serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Koszty dostawy
ROZWIŃ

ZAKUP NAPRAWY

FORMY ODEBRANIA URZĄDZENIA:

  • Paczkomaty inPost / nadanie GRATIS
  • ​Kurier DPD / nadanie GRATIS
  • KRAKÓW - pl.Bieńczycki 23 lok.2 (I piętro)
  • prosimy o kontakt w celu ustalenia terminu dostarczenia
 
FORMY WYSYŁKI PO NAPRAWIE:

Wysyłka Paczkomaty inPost po naprawie

  • Przelewem na konto (GRATIS)
  • BLIK (przez Przelewy24.pl) (GRATIS)
  • Online Przelewy24.pl (GRATIS)

Wysyłka DPD po naprawie

  • Przelewem na konto (5,99 zł
  • BLIK (przez Przelewy24.pl) (5,99 zł)
  • Online Przelewy24.pl (5,99 zł)
  • Za pobraniem (14,00 zł)
     

ZAKUP SAMEJ CZĘŚCI (AKCSORIA)

KOSZTY:

  • Paczkomaty inPost 10,90 zł
 
Opinie klientów
ROZWIŃ
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Zobacz także