FAQ pytania i odpowiedzi

ODBIÓR URZĄDZENIA LUB JEGO NADANIE

Przed dodaniem produktu do koszyka należy wskazać wariant dostarczenia urządzenia do serwisu. Mamy do wyboru:

  • DPD / proszę odebrać urządzenie do naprawy GRATIS
    wówczas to my zlecamy kurierowi odbiór paczki (kurier będzie w posiadaniu etykiety nadawczej) i zjawi się u Państwa w ciągu 24 godzin (dni robocze).  
  • PACZKOMATY / proszę o etykietę nadawczą GRATIS
    wówczas zostanie do Państwa wysłana drogą e-mail etykieta inPost, którą należy umieścić na przesyłace. Przesyłkę można nadać w paczkomacie w miejscu zamieszkania. Paczka nie może przekraczać wymiarów: 19x38x64 cm (gabaryt "B"). Na terminalu należy wybrać "Nadaję paczkę z etykietą" następnie zeskanować kod kresowy, umieścić paczkę w skrytce następnie potwierdzić na terminalu umieszczenie paczki. 
  • KRAKÓW / dostarczę do paczkomatu KRA10N  GRATIS
    wówczas zostanie do Państwa wysłana drogą e-mail etykieta inPost, którą należy umieścić na przesyłce następnie zeskanować kod kresowy, umieścić paczkę w skrytce następnie potwierdzić na terminalu umieszczenie paczki. 
    Przesyłkę można nadać tylko w Paczkomacie KRA10N, który znajduje się przy ul.Orlińskiego 1, Kraków.

    Paczkomat zlokalizowany jest obok naszego serwisu dlatego w ciągu kilkunastu minut odbierzemy urządzenie i rozpoczniemy naprawę. 
  • KRAKÓW / dostarczę do serwisu  GRATIS
    przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mail z uwagi na ograniczone godziny przyjmowania zleceń lokalnych.

SAMODZIELNE WYSŁANIE URZĄDZENIA

Jeśli zdecydują się Państwo na samodzielną wysyłkę urządzenia należy

  • nadać paczkę na adres firmy AMPTECH (mi-smart.pl), os. Avia 1 lok.LU4, 31-878 Kraków T: 537 520 030   
  • prosimy również o oznaczenie paczki numerem zamówienia, które zostanie przesłane drogą e-mail: bok@mi-smart.pl
     

JAK ZAPAKOWAĆ PRODUKT DO WYSYŁKI

W pierwszej kolejności zalecamy odszukanie oryginalego pudełka od urządzenia.

Jeśli nam się nie uda to prosimy o bezpieczne zapakowanie go w sztywny karton wypełniony folią bąbelkową bądź wypełniaczem.

Pamiętajmy aby zastosowane opakowanie było na tyle mocne gdy w przypadku przeładunku paczki przez kurierów nie uległo uszkodzeniu.

REALIZACJA NAPRAWY  

Urządzenie zostanie naprawione w ciągu 1- 4 dni od otrzymania urządzenia. Czas naprawy zostanie skonsultowany z klientem przed rozpoczęciem naprawy.
 

TESTOWANIE PRZED i PO NAPRAWIE  

Każde urządzenie jest sprawdzane/testowane przed naprawą oraz po naprawie.
Prosimy o wyłączenie możliwych zabezpieczeń/blokad (wzór, pin) oraz wylogowanie z kont Google, itp. jeśli pozwala na to uszkodzenie urządzenia.
 

KOPIA ZAPASOWA  

Nie ingerujemy w dane w urządzeniu natomiast dla bezpieczeństwa zalecamy wykonanie kopii/backup-u przed wysłaniem urządzenia.
 

DOKUMENT SPRZEDAŻY/NAPRAWY

Jesteśmy legalnie zarejestrowaną firmą. Wystawiamy faktury VAT 23% oraz paragony.