FAQ pytania i odpowiedzi

JAK ZAPAKOWAĆ PRODUKT DO WYSYŁKI

W pierwszej kolejności zalecamy odszukanie oryginalego pudełka od urządzenia.

Jeśli nam się nie uda to prosimy o bezpieczne zapakowanie go w sztywny karton wypełniony folią bąbelkową bądź wypełniaczem.

Pamiętajmy aby zastosowane opakowanie było na tyle mocne gdy w przypadku przeładunku paczki przez kurierów nie uległo uszkodzeniu.

 

ODBIÓR URZĄDZENIA LUB JEGO DOSŁANIE

Przed dodaniem produktu do koszyka należy wskazać wariant dostarczenia urządzenia do serwisu. Mamy do wyboru:

  • proszę odebrać urządzenie do naprawy [rekomendujemy] / wówczas to my zlecamy kurierowi DPD odbiór paczki (kurier będzie w posiadaniu etykiety nadawczej) i zjawi się u Państwa w ciągu 24 godzin (dni robocze).  
  • we własnym zakresie dostarczę urządzenie / oczekujemy na dostarczenie paczki

Jeśli zdecydują się Państwo na samodzielną wysyłkę urządzenia należy

  • nadać paczkę na adres firmy AMPTECH (mi-smart.pl), os. Avia 1 lok.LU4, 31-878 Kraków T: 12 2228955  
  • prosimy również o oznaczenie paczki numerem zamówienia, które zostanie przesłane drogą e-mail: bok@mi-smart.pl

 

REALIZACJA NAPRAWY  

Urządzenie zostanie naprawione w ciągu 1- 4 dni od otrzymania urządzenia. Czas naprawy zostanie skonsultowany z klientem przed rozpoczęciem naprawy.
 

TESTOWANIE PRZED i PO NAPRAWIE  

Każde urządzenie jest sprawdzane/testowane przed naprawą oraz po naprawie.
Prosimy o wyłączenie możliwych zabezpieczeń/blokad (wzór, pin) oraz wylogowanie z kont Google, itp. jeśli pozwala na to uszkodzenie urządzenia.
 

KOPIA ZAPASOWA  

Nie ingerujemy w dane w urządzeniu natomiast dla bezpieczeństwa zalecamy wykonanie kopii/backup-u przed wysłaniem urządzenia.
 

DOKUMENT SPRZEDAŻY/NAPRAWY

Jesteśmy legalnie zarejestrowaną firmą. Wystawiamy faktury VAT 23% oraz paragony.