Bezpieczeństwo

BEZPIECZNY PROCES ! 

  • Wartością dla nas najważniejszą jest ubezpieczenie całego procesu naprawy.
  • Już od momentu odebrania paczki z urządzeniem spod wskazanego adresu przejmujemy opiekę nad zleconą nam naprawą.
  • Po otrzymaniu paczki od kuriera w obecności kamery otwieramy zawartość - na wypadek uszkodzeń powstałych w przesyłce. To wszystko dla bezpieczeństwa obu stron.

 

JAK ZAPAKOWAĆ PRODUKT DO WYSYŁKI 

W pierwszej kolejności zalecamy odszukanie oryginalego pudełka od urządzenia.

Jeśli nam się nie uda to prosimy o bezpieczne zapakowanie go w sztywny karton wypełniony folią bąbelkową bądź wypełniaczem.

Pamiętajmy aby zastosowane opakowanie było na tyle mocne gdy w przypadku przeładunku paczki przez kurierów nie uległo uszkodzeniu.

Zamawiając usługę serwisową należy wskazać wariant dostarczenia urządzenia:

  • proszę odebrać urządzenie do naprawy [rekomendujemy] / wówczas to my zlecamy kurierowi DPD odbiór paczki (kurier będzie w posiadaniu etykiety nadawczej) i zjawi się u Państwa w ciągu 24 godzin (dni robocze).
  • we własnym zakresie dostarczę urządzenie / oczekujemy na dostarczenie paczki

Jeśli zdecydują się Państwo na samodzielną wysyłkę urządzenia należy ja nadać na adres firmy:

  • AMPTECH (mi-smart.pl), os. Avia 1 lok.LU4, 31-878 Kraków T: 12 2228955
  • prosimy również o oznaczenie paczki numerem zamówienia, które zostanie przesłane drogą e-mail